Deze pagina werd automatisch aangepast door een vertaalmachine. Onze excuses voor mogelijke typefouten!
Back-office medewerker verzekeringen
Functie
Als Back-office medewerker verzekeringen heb je een gevarieerd takenpakket dat binnen deze groeiende organisatie nog aangepast kan worden in functie van de groei van het bedrijf en de talenten van de medewerker.
Deze taken mag je sowieso verwachten:
- Telefonische ondersteuning van klanten;
- Opvolgen van dossiers;
- Behandeling van polissen en bijbehorende documentatie;
- Beheren van dossiers;
- Andere administratieve taken.
Profiel
Als Back-office medewerker verzekeringen ben je/heb je:
- Een Bachelor diploma (liefst Financie- en Verzekeringswezen of Rechtspraktijk) of een Master diploma of gelijkwaardig door ervaring;
- Kennis levensverzekering en/of fiscaliteit is een groot pluspunt;
- Proactief, reesultaat- en klantgericht;
- De wil om te groeien samen met het bedrijf;
- Je bent niet bang voor veranderingen en kan er goed mee omgaan;
- Stipt, nauwkeurig en professioneel;
- Een teamplayer maar kan even goed zelfstandig werken;
- Vlot Nederlandstalig met een sterke kennis Frans of omgekeerd;
Zie je enkele van bovenstaande niet in je kennisveld en twijfel je om te reageren? Laat dit je niet afschrikken en neem even contact met ons op om verder af te stemmen via finance.west@ctrl-f.be of via +32 50 444 713.
Organisatie
Onze klant is een jonge onderneming gespecialiseerd in verzekeringen.
Om hun team te versterken en de service naar hun klanten te verbeteren zijn we voor hen op zoek naar een Back-office medewerker.
Aanbod
Ben je op zoek naar de eerste stap in je carrière of heb je al ervaring in de verzekeringswereld? Twijfel niet, bel ons!
In ruil voor jouw talenten, kennis/ervaring en vooral ingesteldheid krijg je een competitief en compleet verloningspakket aangevuld met meerdere extralegale voordelen.
Je komt terecht in een jong en groeiend bedrijf met veel ambities. Je speelt dan ook een cruciale rol in de ontwikkeling binnen de onderneming.