Deze pagina werd automatisch aangepast door een vertaalmachine. Onze excuses voor mogelijke typefouten!
Administratief medewerker bank en verzekeringen
Functie
Als Administratieve medewerker bank en verzekeringen speel je een cruciale rol in het ondersteunen van de dagelijkse werking van het kantoor. Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van diverse administratieve taken binnen de bank- en verzekeringssector, waarbij je nauwkeurig en punctueel te werk gaat. Tot je dagelijkse taken behoren onder andere:
- Onvangen van klanten op kantoor
- Beantwoorden van eerstelijnsvragen en het bieden van basisadvies over de producten en diensten
- Het beheren en verwerken van klantdossiers en -gegevens
- Voorbereiden van offertes, openen van zicht- en spaarrekeningen
- Telefonische en schriftelijke communicatie met klanten en collega's.
- Ondersteunen van het team bij verschillende administratieve taken.
Profiel
Als Administratief medewerker bank en verzekeringen ben je/heb je:
- Bachelordiploma (liefst Financiën en Verzekeringen) of gelijkwaardig door ervaring
- Relevante werkervaring binnen de bank- en verzekeringssector is een groot pluspunt
- Goede beheersing van het Nederlands
- Nauwkeurigheid en oog voor detail
- Uitstekende organisatorische en planningsvaardigheden
- Goede communicatieve en sociale vaardigheden
Zie je enkele van bovenstaande niet in je kennisveld en twijfel je om te reageren? Laat dit je niet afschrikken en neem even contact met ons op om verder af te stemmen via finance.west@ctrl-f.be of via +32 50 444 713.
Organisatie
Onze klant is een bank- en verzekeringskantoor. Momenteel zijn ze op zoek naar een nieuwe collega om hun team te versterken.
Aanbod
In ruil voor jouw competenties en motivatie mag je rekenen op een uitgebreid verloningspakket aangevuld met meerdere extralegale voordelen(inclusief hospitalisatie- en een groepsverzekering en een wagen als een optie) en toffe collega's.