Deze pagina werd automatisch aangepast door een vertaalmachine. Onze excuses voor mogelijke typefouten!
Hulpboekhouder
Functie
Als Hulpboekhouder heb je het volgende takenpakket:
- Inboeken van aan- en verkoopfacturen;
- Controle van aankoopfacturen;
- Opvolging van dagelijkse verrichtingen;
- Voorbereiding van uitgaande betalingen;
- Verkoopfacturatie en opstellen van creditnota’s;
- Voorbereiding van BTW-aangiftes, maandafsluitingen, intrastat...;
- Debiteuren- en crediteurenbeheer.
Profiel
Als Hulpboekhouder ben je/heb je:
- Bachelor diploma in economische richting (liefst Accountancy-Fiscaliteit) of gelijkwaardig door ervaring;
- Goede kennis van het Microsoft Office pakket;
- Stipt, nauwkeurig en leergierig;
- Hands-on mentaliteit en flexibel;
- Goede kennis van het Nederlands, kennis Frans en/of Engels is een pluspunt.
Zie je enkele van bovenstaande niet in je kennisveld en twijfel je om te reageren? Laat dit je niet afschrikken en neem even contact met ons op om verder af te stemmen via finance.west@ctrl-f.be of via +32 50 444 713.
Organisatie
Onze klant is een importeur die actief is in 33 landen. Alsook hebben ze een aparte staalafdeling waar ze een kleine productiesite hebben.
Momenteel zijn ze op zoek naar een versterking voor hun team Finance.
Aanbod
Ben je op zoek naar een nieuwe opportuniteit binnen boekhouding? Dan zijn we op zoek naar jou! We bieden een dynamische positie, waar je jouw capaciteiten kunt inzetten om het bedrijf naar nieuwe hoogten te brengen.
In ruil voor jouw ervaring, talenten en motivatie mag je uiteraard ook rekenen op een competitief verloningspakket. Je komt terecht in een dynamische omgeving en een groeiend bedrijf.