Cette page a été éditée automatiquement par un moteur de traduction. Toutes nos excuses pour les éventuelles fautes de frappe !
Administratief medewerker bank en verzekeringen
Fonction
Als Administratieve medewerker bank en verzekeringen speel je een cruciale rol in het ondersteunen van de dagelijkse werking van het kantoor. Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van diverse administratieve taken binnen de bank- en verzekeringssector, waarbij je nauwkeurig en punctueel te werk gaat. Tot je dagelijkse taken behoren onder andere:
- Onvangen van klanten op kantoor
- Beantwoorden van eerstelijnsvragen en het bieden van basisadvies over de producten en diensten
- Het beheren en verwerken van klantdossiers en -gegevens
- Voorbereiden van offertes, openen van zicht- en spaarrekeningen
- Telefonische en schriftelijke communicatie met klanten en collega's.
- Ondersteunen van het team bij verschillende administratieve taken.
Profil
Als Administratief medewerker bank en verzekeringen ben je/heb je:
- Bachelordiploma (liefst Financiën en Verzekeringen) of gelijkwaardig door ervaring
- Relevante werkervaring binnen de bank- en verzekeringssector is een groot pluspunt
- Goede beheersing van het Nederlands
- Nauwkeurigheid en oog voor detail
- Uitstekende organisatorische en planningsvaardigheden
- Bonne communication et compétences sociales
Vous ne voyez pas certains des éléments ci-dessus dans votre domaine d'expertise et vous hésitez à y répondre ? Ne vous laissez pas décourager et contactez-nous pour une coordination plus poussée via finance.west@ctrl-f.be ou en appelant le +32 50 444 713.
Organisation
Notre client est un bureau de banque et d'assurance. Ils sont actuellement à la recherche d'un nouveau collègue pour renforcer leur équipe.
Offre
In ruil voor jouw competenties en motivatie mag je rekenen op een uitgebreid verloningspakket aangevuld met meerdere extralegale voordelen(inclusief hospitalisatie- en een groepsverzekering en een wagen als een optie) en toffe collega's.