This page has been automatically edited by a translation engine. Our apologies for possible typing errors!
Banking and insurance administrative assistant
Function
Als Administratieve medewerker bank en verzekeringen speel je een cruciale rol in het ondersteunen van de dagelijkse werking van het kantoor. Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van diverse administratieve taken binnen de bank- en verzekeringssector, waarbij je nauwkeurig en punctueel te werk gaat. Tot je dagelijkse taken behoren onder andere:
- Onvangen van klanten op kantoor
- Beantwoorden van eerstelijnsvragen en het bieden van basisadvies over de producten en diensten
- Het beheren en verwerken van klantdossiers en -gegevens
- Voorbereiden van offertes, openen van zicht- en spaarrekeningen
- Telefonische en schriftelijke communicatie met klanten en collega's.
- Ondersteunen van het team bij verschillende administratieve taken.
Profile
Als Administratief medewerker bank en verzekeringen ben je/heb je:
- Bachelordiploma (liefst Financiën en Verzekeringen) of gelijkwaardig door ervaring
- Relevante werkervaring binnen de bank- en verzekeringssector is een groot pluspunt
- Goede beheersing van het Nederlands
- Nauwkeurigheid en oog voor detail
- Uitstekende organisatorische en planningsvaardigheden
- Good communication and social skills
Don't see some of the above in your area of expertise and hesitate to respond? Don't let this put you off and contact us to coordinate further via finance.west@ctrl-f.be or by calling +32 50 444 713.
Organisation
Our client is a banking and insurance office. They are currently looking for a new colleague to strengthen their team.
Offer
In ruil voor jouw competenties en motivatie mag je rekenen op een uitgebreid verloningspakket aangevuld met meerdere extralegale voordelen(inclusief hospitalisatie- en een groepsverzekering en een wagen als een optie) en toffe collega's.