Cette page a été éditée automatiquement par un moteur de traduction. Toutes nos excuses pour les éventuelles fautes de frappe !
Ingénieur support
Fonction
Je maakt deel uit van de Service Desk-afdeling. Daarin sta je in voor het creëren, coördineren en opvolgen van inkomende incidenten en/of vragen van interne en externe klanten. Je lost mee technische problemen op en zorgt voor een proactieve monitoring van de systemen. Je beheert de updates en patches van allerlei platformen en voert upgrades uit waar nodig.
- Je zorgt dat de aanvragen efficiënt en kwaliteitsvol worden verwerkt via de verschillende systemen
- Je informeert de klant over de stand van zaken van zijn aanvraag en over de oplossing van het incident
- Je volgt op dat interne processen en uit te voeren interventies verlopen zoals bepaald in de werkinstructies
- Je staat mee in voor het opvolgen van herstellingswerken op het terrein
- Je volgt de afhandeling van de vraag van de klant op en escaleert indien nodig
- Je signaleert weerkerende problemen
- Je staat in voor het verzorgen van een correcte dispatching naar verschillende diensten
- Je werkt specifieke taken uit
- Je bent behulpzaam voor je collega's
Organisation
Digitale transformatie is bijna niet meer weg te denken uit het bedrijfsleven. Onze klant kijkt verder dan het aanbieden van IT in de vorm van hardware en software. Ze werken op 5 focus gebieden : Cloud Collaboration & Communication, Cloud Infrastructure, IT Infrastructure, Managed Security en Managed Services. Klantentevredenheid dragen ze hoog in het vaandel, ze willen de meest passende ICT oplossing kunnen aanbieden aan de klant.
Profil
- Vous êtes de préférence titulaire d'une licence ou d'une maîtrise en informatique.
- Min. 2 jaar ervaring als support engineer
- Vous fournissez une qualité élevée grâce à votre précision
- Vous avez un haut niveau de motivation et d'engagement pour les projets.
- Vous êtes pragmatique et motivé
Offre
Onze klant biedt een bruto maandloon, afhankelijk van jouw kennis en ervaring, aangevuld met extra legale voordelen :
- Vous pouvez assister régulièrement à des cours de formation et à des séminaires supplémentaires
- Vous pouvez demander à un coach/entraîneur personnel de vous aider à atteindre vos objectifs en matière de santé ou de sport ;
- Possibilité de travailler structurellement à domicile sur la base de plusieurs jours par semaine
- Des extras tels que l'assurance groupe et l'assurance hospitalisation, la voiture de fonction, le téléphone portable et l'ordinateur portable.
Appliquer
Postulez à cette offre d'emploi. Nous vous contacterons dès que possible.
vous contacter dès que possible.