Cette page a été éditée automatiquement par un moteur de traduction. Toutes nos excuses pour les éventuelles fautes de frappe !

2022-11-10

Consultant en fiscalité des salaires

Anvers
Correction de
39 heures par semaine
Mentions légales
51126
Référence : 51126
Seppe Gilis
Consultant en recrutement pour les ventes
014/701 803
014/701 803
seppe.gilis@ctrl-f.be
Finance Kempen
financekempen@ctrl-f.be
Vreyshorring 49, 3290 Lommel
50174
53314
https://wa.me/32477711680

Cette équipe travaille et grandit comme un seul homme !

De boog hoeft niet altijd gespannen te staan want de collega's zorgen onderling voor voldoende fun-momenten op de werkvloer. Samen met een jaarlijkse teambuilding, verjaardagsrecepties en - presentjes... zorgt dit voor een goede teamgeest!

Il existe un énorme sentiment de respect mutuel et de flexibilité au sein de cette entreprise. C'est donc le fil conducteur de leur offre.

Onze klant biedt aan de Payroll Tax Consultant een onmiddellijk vast contract voor een voltijdse tewerkstelling van 39 uur per week. Je kan gebruik maken van glijdende uren en kiest zelf of je hybride of thuis werkt.

Je hebt jaarlijks recht op de 20 wettelijke verlofdagen, 12 betaalde adv- en 3 CAO-dagen. Die zijn in onderling overleg met het team vrij in te plannen. Bij elke 5 jaar dat je in dienst bent mag je hier ook nog 1 anciënniteitsdag bijtellen.

La situation financière :

  • Un salaire mensuel brut en fonction de l'expérience pertinente
  • Een bonussysteem
  • Netto-onkosten van €140 per maand
  • Chèques-repas de 8 € par jour travaillé
  • Ecocheques van €250/jaar
  • Voiture de société avec carte de carburant
  • Hospitalisatieverzekering voor jezelf en iedereen van jouw gezin
  • Assurance collective
  • Thuiswerkvergoeding
  • 100% remboursement de ses propres frais de transport public
  • Cafetariaplan (gsm, extra verlofdagen, elektrische fiets, extra pensioensparen, elektronica...)

Bij opstart word je niet aan je lot overgelaten. Je krijgt een peter of meter die je wegwijs maakt in het bedrijf, je introduceert bij jouw collega's en het volledige interne computersysteem zal leren kennen.

Ook op vlak van interne opleidingen, zal je niet te kort komen. De meest ervaren collega's zullen je de kneepjes van het vak aanleren zodat je gradueel kan groeien in jouw functie. Levenslang leren is hier dan ook vereiste!

Vous êtes déjà curieux de savoir à quoi ressemblera la procédure de candidature ? Nous vous donnons déjà un indice :

Na het invullen van een aantal persoonlijkheids- en redeneertesten, zal je worden voorgesteld aan onze klant. Het eerste verkennend gesprek vindt in 90% van de gevallen digitaal plaats via Teams. Indien positief, volgt er zo snel mogelijk een tweede gesprek ter plaatse. Goede vibes tussen beide partijen? Dan volgt er een contractvoorstel.

Interesse in deze functie als Payroll Tax Consultant dan kunnen we alleen maar aanraden om jouw kans te wagen en te solliciteren!

Fonction

Ben je altijd al getriggerd geweest door het concept loonfiscaliteit? Dan zal deze functie van 'Payroll Tax Consultant' zeker iets voor jou zijn...

Je komt als Payroll Tax Consultant terecht in een klein team van fiscale experten die aangestuurd word door een empathische, betrokken leidinggevende. Het volledige team samen kan aan hun klanten een 50-tal jaar ervaring aanbieden.

Je zal aan interne collega's en aan klanten ondersteuning bieden op het vlak van loonfiscaliteit. Je verzorgt de gehele fiscale administratie en bezorgt deze aan de juiste contactpersonen bij de klant. Bijvoorbeeld breng je de jaarlijkse opmaak van de fiscale fiches tot een goed eind.

Voor de volledige klantenportefeuille van deze onderneming ben je het eerste aanspreekpunt (telefonisch en schriftelijk via het ticketting systeem).

Als Payroll Tax Consultant blijf je op de hoogte van nieuwe wetgeving en breng je klanten op de hoogte van deze wijzigingen. Je implementeert deze nieuwe regelgeving bij alle klantencontacten.

Zie je tot slot mogelijkheden die de huidige processen en tools kunnen optimaliseren? Dan krijg je ook de kans om deze ideeën te pitchen tijdens teamvergaderingen. Innovatie en vernieuwing zijn twee kernelementen die bij deze onderneming zeker voorop staan.

Organisation

CTRL-F Finance met chaque jour les professionnels de la finance en contact avec des emplois stimulants dans de nombreux secteurs. Pour cela, nous pouvons compter sur un vaste réseau de bureaux, d'entreprises et surtout de talents. Nous utilisons une approche professionnelle, personnelle et axée sur le candidat.

Comme nous nous concentrons exclusivement sur les postes dans le secteur financier, nous avons actuellement de nombreuses opportunités. N'hésitez pas à nous contacter si vous êtes intéressé. Nous serons heureux de discuter de toutes les options. De cette façon, nous pourrons chercher ensemble l'emploi idéal !

Deze onderneming is een internationale speler met Antwerpse roots die zich situeert in de HR-markt. Met zijn 26 kantoren en een 6000-tal medewerkers vormt het dan ook een van de meest toonaangevende bedrijven binnen deze niche. Je komt dus al zeker terecht in een stabiele financiële werkomgeving! Veelzijdigheid is één van de kernwaarden van onze klant. Hun klanten kunnen voor allerlei verschillende HR-vragen bij experts terecht. Ze bieden er zeer veel verschillende diensten aan. Denk hierbij aan het sociaal secretariaat, outsourcing, finance, IT, legal, consulting, het service center... Voor ieder wat wils dus! Misschien een klein nadeeltje die aan deze veelzijdigheid verbonden is: het zorgt toch wel voor enige complexiteit in het bedrijfsorganigram.

Je voelt het misschien al aan: de klant staat hier steeds centraal. Dit is dan ook de grootste kernwaarde die iedere medewerker nastreeft.

De HR-sector is er een die continu in beweging is en daar speelt onze klant dan ook op in. Dit moet ook om steeds de beste en meest kwalitatieve dienstverlening aan te bieden. Digitalisering, innovatie en ondernemen zijn hier dan ook de basisbegrippen. Maar ze doen er echt alles aan om het mensgerichte niet uit het oog te verliezen! Ze gaan steeds op zoek naar een evenwichtige balans tussen digitaliseren en persoonlijke aanpak.

Zoek je een werkgever waar je mee mag denken in mogelijkheden, in oplossingen of hoe het beter kan? Dan zit je hier sowieso op je plaats. Onze klant zoekt dergelijke ondernemers, mensen die initiatief durven nemen en out of the box kunnen/willen denken. Alles kan besproken worden, het moet alleen door jou uitgesproken worden. Jouw volledige traject heb je zelf in handen, jij wordt kapitein van je eigen carrière. Hierdoor wordt iedere werknemer een zeer betrokken werknemer die met trots aan de buitenwereld laat weten waar hij/zij werkt.

Envie de participer à ce projet ?

Alors n'hésitez pas et postulez !

Profil

Onze klant verwacht voor deze functie van Payroll Tax Consultant iemand met al een eerste ervaring binnen het sociaal secretariaat. Heb je al gewerkt als payroll consultant en wil je een kans krijgen op 'de dienst fiscaliteit'? Heb je ervaring met fiscaliteit of een dergelijke opleiding voltooid, dan is dit zeker een grote meerwaarde.

Spreek je vlot Nederlands en kan je je ook behelpen in het Frans? Hou je van klantencontacten en -service? Werk je graag met deadlines?
Dan ben je al een stapje dichter bij deze job als Payroll Tax Consultant!

Onze klant zoekt daarnaast naar talenten die hun motivatie en gedrevenheid niet onder stoelen of banken steken. Mensen die leergierig zijn, goed in teamverband maar ook zelfstandig kunnen werken, die stressbestendig zijn en goed blijven presteren onder een grote werkdruk, die communicatief sterk zijn en tegelijkertijd cijfermatig en analytisch te werk gaan.

Ben jij zo'n talent op zoek naar een nieuwe opportuniteit om te groeien? Laat dan zeker van je horen!

Postuleriez-vous à l'emploi de vos rêves ?

Postulez à cette offre d'emploi. Nous vous contacterons dès que possible.

    Français